Послуга аутсорсингу для бізнесу
Аутсорсинг (outer-source-using) — це залучення співробітників іншої компанії для виконання певного обсягу роботи на певний термін.
Згідно зі звітом у сфері роздрібної торгівлі та виробництва споживчих товарів, 68% американських компаній вважають за краще використовувати аутсорсингові послуги.
За допомогою аутсорсингу працює багато світових гігантів:
- Ford випускає майже третину запчастин для своїх автомобілів за допомогою інших компаній;
- IKEA займається лише роздрібною торгівлею, переклавши логістичні послуги на аутсорсерів;
- В роботі Kodak всю відповідальність за високі технології несе компанія IBM, яка є аутсорсером Kodak практично з дня свого заснування.
Аутсорсингові послуги можна отримати в різних напрямках: логістиці, клінінгу, HR-менеджменту, фінансових консультаціях, IT-підтримці та ін.
Аутсорсинг перекладів економить підприємцю сили та ресурси на багатьох етапах:
- пошук нових співробітників та їх навчання;
- опис бізнес-процесів та посадових інструкцій, які впливають як на операційні процеси, так і на результат;
- щомісячна виплата заробітної плати та інших офіційних виплат (відпускні, лікарняні, переробка, страхові внески).
Читайте також: Як національні особливості впливають на локалізацію ігор та застосунків
-
Сфера
обговорюється індивідуально
-
Вартість
обговорюється індивідуально
-
Термін
обговорюється індивідуально