Для початку
Щоб розрахувати вартість та терміни переказу, заповніть форму.
Для початку потрібно оплатити замовлення.
Деталі або рахунок-фактура для оплати буде підготовлений керівником проекту. Для оплати банківським переказом потрібні реквізити компанії-клієнта.
Для постійних клієнтів можна укласти договір на роботу з післяплатою.
Оплатить картой
Бухгалтерські документи
Оригінали рахунку-фактури та довідки про заповнення надсилаються поштою або кур’єром протягом 2 днів. Якщо сплата включає ПДВ, податкова накладна буде зареєстрована та надіслана вчасно. Процес підготовки бухгалтерських документів працює як годинник, тому вашій бухгалтерії не доведеться «нагадувати / вибивати» документи від нас, як це часто буває у невеликих бюро перекладів, де ведуть бухгалтерський облік.
Ми пропонуємо гнучкі способи оплати
-
Банківський переказ з ПДВ
-
Банківський переказ без ПДВ
-
Оплата через Приват24
-
Банківський переказ в євро / доларах
-
Оплата через Монобанк
-
Оплата криптовалютою
Якщо ви не знайшли
те, що шукали,
не залишайте сторінку
Просто натисніть на кнопку нижче, і ми зв'яжемося з вами, щоб проконсультувати по всіх послугах компанії.