
Власний бізнес в Америці — мрія не лише мігрантів, що опинилися в США у пошуках кращої долі. Далекоглядні підприємці з усіх куточків світу цікавляться американським ринком. І на це є причини:
- найбільш розвинена економіка у світі;
- платоспроможний ринок;
- якісні банківські послуги;
- в перспективі — отримання американського громадянства.
Цими можливостями гріх не скористатися. Потрібно лише визначитися з напрямком.
Читайте також: Три помилки при розробці стратегії виходу на міжнародний ринок
Яку компанію варто відкрити в США
Можна обрати легкий шлях та скористатися франшизою. Це досить популярне рішення для малого бізнесу в США. І нехай вас не вводить в оману цей термін: на такому розвиненому ринку компанії зі штатом менш як 500 осіб та середньорічним доходом до $7 млн вважають малими.
Малий бізнес в Америці — основа економіки. Більша частина американців, що працюють, зайняті саме на таких підприємствах. Понад 80% малих компаній займаються наданням послуг, близько 13% – промислові підприємства, 5% – з інших галузей.
Це головна відмінність малого бізнесу в США у порівнянні з європейським ринком, де популярні мікробізнеси з 2-3 співробітниками.
Обрати напрямок діяльності для власного бізнесу в США допоможуть сайти з бізнес-ідеями. Наприклад:
- entrepreneur.com — доступні франшизи та поради для початківців;
- coolbusinessideas.com — збірка оригінальних ідей та бізнес-напрямків, яка постійно оновлюється;
- thebalancesmb.com — інформаційна підтримка на всі етапах реалізації власної справи: від відкриття до ведення обліку.
Популярний бізнес в Америці
В США поступово знижується промислова складова економіки, натомість розвивається сфера послуг. Це пояснюється тим, що більшість корпорацій перенесли свої виробництва у менш розвинені країни з низькою оплатою праці.
Тому майже всі популярні напрямки бізнесу в США належать до обслуговування споживачів.
- Заклади харчування
Це безпрограшний варіант, бо більшість американців надають перевагу обідам та вечерям за межами дому.
- Медичні послуги
Вивіски приватних кабінетів стоматологів, педіатрів, діагностів та вузьких спеціалістів можна часто зустріти на місцевих вулицях. Американці завжди готові платити за швидкість та зручність.
- Траковий бізнес
Далекобійники в Америці добре заробляють. Особливо при наявності досвіду та кваліфікації.
- IT-технології
Цифрові послуги в США мають шалений попит та гідно оплачуються. Що не дивно, з огляду на кількість стартапів та компаній малого й середнього бізнесу.
- Послуги з догляду
Догляд за дітьми, літніми або хворими людьми, домашніми улюбленцями й навіть рослинами — американці залюбки перекладуть на когось частину своїх турбот.
Рішення відкрити компанію в США потрібно приймати виважено, лише після детального вивчення ринку. Приватний медичний кабінет може стати популярним в одному районі міста, і залишитися непоміченим в іншому. А ресторан в туристичному стане п’ятнадцятим і не принесе того прибутку, на який ви розраховуєте.
Читайте також: Особливості міжнародного маркетингу на прикладі США, Німеччини та Китаю
Тренди бізнесу в США у 2022 році
- цифровізація — орієнтація на віддалене розв’язання всіх питань, що зручно і для компанії, і для клієнта;
- мобільність — гарантії, що покупець зможе отримати товар чи послугу у зручний час та у зручному місці;
- інтерактивність — можливість для клієнта не лише бачити та розуміти процес створення товару, а й брати участь у ньому;
- індивідуальність — врахування при розробці товарів та послуг індивідуальних побажань клієнтів;
- оригінальність — унікальність продукту, або хоча б максимальне виділення на фоні конкурентів.
Бізнес в США для українців — реальність чи марні сподівання?
Щоб відкрити та розвивати компанію в США, треба переступити через власні лінощі та тяжко працювати.
Менталітети українців та американців суттєво відрізняються. Деяким з наших земляків так і не вдається інтегруватися в американське суспільство через незнання мови або небажання вийти із зони комфорту.
Соціалізація насправді відіграє велику роль у розвитку бізнесу в США. З часом підприємець збільшує коло знайомих, заводить корисні зв’язки, покращує свою репутацію і справи йдуть в гору.
Успішний бізнес в Америці зазвичай починається з простого питання: «Як я можу покращити життя потенціального клієнта?». Приклад — стартап Allset, який заснували українці Стас Матвієнко та Ганна Поліщук. Він дозволяє швидко бронювати столики у ресторанах та замовляти їжу на виніс.
Пілотну версію проєкту під назвою Settle запустили спочатку в Україні. Коли зрозуміли, як це працює та що треба вдосконалити, почали завоювання американського ринку.
Українці зізнаються, що в США немає значення з якої ти країни, бо там багато мігрантів, і до цього звикли. Також майже немає бар’єрів — люди спілкуються просто і якщо зацікавлені у тобі чи твоїй ідеї, не звертатимуть увагу на паспорт.
Американський стартап з українським корінням Allset у 2020 та 2021 роках потрапив в рейтинг Forbes як найкращий стартап-роботодавець США. В компанії працює близько 100 співробітників з України та Сполучених Штатів.
Ризикнете й ви? Пам’ятайте: час — це гроші. Тож не зволікайте з відкриттям бізнесу в США, інакше це зроблять ваші конкуренти.
Ми завжди готові допомогти з перекладами й локалізацією на 80+ мовах світу. Звертайтеся!
Читайте також
Якщо ви не знайшли
те, що шукали,
не залишайте сторінку
Просто натисніть на кнопку нижче, і ми зв'яжемося з вами, щоб проконсультувати по всіх послугах компанії.