svg
svg Розрахуйте вартість
close

Форма швидкого зв’язку

Залишилися питання? Ми готові на них відповісти

    0 800 33 23 56 безкоштовно з будь-яких номерів України
    svg Замовити в 1 клік

    Сайт працює у звичайному режимі, всі заявки обробляються онлайн

    Топ 20 корисних додатків та інструментів для малого бізнесу

    Юлия Венцковская
    Опубліковано
    CEO MK:TRANSLATIONS 15.07.2022
    Топ 20 корисних додатків та інструментів для малого бізнесу

    Досі вважаєте, що головними помічниками підприємця чи бізнесмена-початківця є телефон та діловий щоденник?

    Дійсно, на перших етапах розвитку бізнесу мало хто може дозволити собі новітні сервіси для ведення справ. Та є багато бюджетних інструментів, які допоможуть оптимізувати робочі процеси та зекономити час.

    Хмарні інструменти зберігання

    • Dropbox – програма та online сервіс, що дозволяє користувачам підтримувати в синхронізованому стані зміст каталогів на кількох комп’ютерах, безплатно користуватися індивідуальним мережевим сховищем даних (до 8GB).
    • Evernote – «діловий блокнот»: інструмент, що працює на різних платформах і призначений для хмарного зберігання невеликих текстових записів, зображень, систем поставлених завдань. Дає зручну високорівневу систему управління всім подібним дрібним контентом співробітника чи всієї компанії.
    • Microsoft SharePoint — це набір продуктів від корпорації Microsoft для оптимізації спільних робочих процесів.

    Читайте також: Релокація бізнесу на захід. Як це відбувається

    Додатки для організації роботи компанії

    • Trello – віртуальна система управління проєктами. Завдяки дошкам, спискам та карткам керувати проєктами стане зручніше — можна встановлювати та контролювати дедлайни, обмінюватися документами та вести діалоги прямо під задачами.
    • Asana – ще один інструмент для проєктної роботи, що допомагає покращити комунікацію та співпрацю всередині команди.
    • Tripit – планувальник відряджень, який дозволяє не тільки зручно отримати масу інформації про маршрут, але й керує роумінгом, доступом до мобільних зв’язків та інтернету.

    Онлайн-інструменти у сфері CRM

    Онлайн-інструменти у сфері CRM (управління взаємовідносинами з клієнтами)

    • Act! – провідний контактно-клієнтський менеджер, що дозволяє малим підприємствам та відділам продажів збирати інформацію про клієнтів, керувати нею, підвищувати продуктивність та покращувати результати продажів.
    • SugarCRM – дозволяє компаніям створювати та контролювати відносини з клієнтами завдяки інноваційним CRM-рішенням.
    • Zoho – набір бізнес-додатків для підвищення якості спільної роботи та продуктивності, у тому числі й у сферах роботи з клієнтами.

    Управління контентом, маркетинг та SMM

    • ScribbleLive – контент-маркетингова платформа, яка дозволяє контролювати великі обсяги розміщуваних компанією на багатьох сайтах різнорідних даних, та елементи фідбеків від користувачів щодо цього контенту.
    • MailChimp – додаток для маркетологів, що спрощує роботу з електронною поштою (розсилки, бюлетені, автоматизовані повідомлення, цільові кампанії).
    • Marketo – програмне забезпечення для автоматизації маркетингу різних напрямків (інбаунд-маркетинг, SMM, CRM та багато інших варіантів).

    Графічні онлайн-сервіси

    • Canva – зручна та проста у використанні програма, де навіть у безплатній версії великий вибір шаблонів та графічних елементів.
    • Visme – гарне графічне програмне забезпечення для спільної роботи. Якщо ви хочете створити дивовижну інфографіку, Visme стане чудовим рішенням.

    Робота з текстом

    • Grammarly – сервіс для роботи з текстами, що працює на базі штучного інтелекту. Він не лише знаходить та виправляє помилки в англійських текстах, а й дає рекомендації щодо їх покращення.
    • Plag Cервіс – інструмент, що перевіряє унікальність текстів. Ефективний завдяки великій базі статей, інтернет-сторінок, книг та текстів, поданих на 129 мовах.

    Сервіси для SEO та лідогенерації

    Сервіси для SEO та лідогенерації

    • Serpstat – функціональний сервіс для аналізу конкурентів, збору семантики, аудиту сайту, аналізу посилань, моніторингу позицій.
    • Ahrefs – набір SEO-інструментів для аналізу конкурентів та покращення трафіку з пошукових систем.
    • SimilarWeb – сервіс для аналізу трафіку конкурентів за різними показниками.
    • Waalaxy – новинка у світі автоматизації Linkedin. Сервіс діє, як плагін Google Chrome та дає можливість повністю автоматизувати роботу в Linkedin та E-mail.

    Як бачите, корисних інструментів для підприємців багато. Вони допоможуть організувати продуктивну роботу з будь-якого місця та в будь-яких умовах. Все, що для цього потрібно – комп’ютер чи смартфон та інтернет.

    Бажаєте отримати цей чек-лист з активними посиланнями на сервіси та інструменти? Завантажте його звідси.

    Читайте також: Переходьте на українську. Чи готовий ваш бізнес до вимог мовного законодавства?

    Читайте також

    Соціальні мережі
    Не просто присутні, а працюємо та ділимося корисним контентом

    Якщо ви не знайшли
    те, що шукали,
    не залишайте сторінку

    Просто натисніть на кнопку нижче, і ми зв'яжемося з вами, щоб проконсультувати по всіх послугах компанії.

    svg Зв'язатися з нами
    0 800 33 23 56 безкоштовно з будь-яких номерів України
    Украина, Киев, Ул. Кириловская, 15а/1, офис 6
    +38 (044) 358-01-19, e-mail: hi@mk-translations.ua