svg Розрахуйте вартість
close

Форма швидкого зв’язку

Залишилися питання? Ми готові на них відповісти

    0 800 33 20 41 безкоштовно з будь-яких номерів України
    svg Замовити в 1 клік

    Особливості міжнародного маркетингу на прикладі США, Німеччини та Китаю

    Julia Ventskovska
    Опубліковано
    CEO MK:TRANSLATIONS 17.06.2021
    Особливості міжнародного маркетингу на прикладі США, Німеччини та Китаю

    Просування на іноземних ринках ускладнюється не тільки особливостями нової аудиторії з її відмінностями в культурі та споживчій поведінці. Різниця в маркетингових стратегіях, нюанси інструментів просування, нові рекламні можливості — ось головні характеристики міжнародного маркетингу.

    Навіть ринки сусідніх країн можуть сильно відрізнятися один від одного своїми показниками, перспективами та особливостями. Тому при розробці стратегії масштабування варто враховувати всі нюанси.

    У статті розглянемо особливості міжнародного маркетингу на прикладі кількох країн.

    США

    Це ринок великих можливостей. Тут багатомільйонна платоспроможна аудиторія, яка розбещена широкою пропозицією товарів та послуг. Адже там, де є перспективи, завжди жорстка конкуренція. А значить для завоювання покупців в хід йдуть значні маркетингові бюджети й креативні інструменти.

    При виборі мови для локалізації сайту та контенту варто враховувати, що США — багатонаціональна країна з перспективним сегментом клієнтів іноземного походження (їх близько 40% від загальної кількості населення). А на окремих територіях офіційними мовами визнані іспанська, французька та гавайська. Тому в просуванні варто звернути увагу на багатомовність.

    Середньостатистичний американський покупець:

    • відкритий новому, цінує якість та відмінний сервіс;
    • не читає довгі тексти, але із задоволенням ділиться цікавими статтями з друзями;
    • надає великого значення візуальному оформленню;
    • довіряє авторитетним джерелам, цифрам та фактам.

     

    В рекламних повідомленнях потрібно спиратися на раціональність та логічність — меседж повинен зчитуватися з перших же секунд. Крім того, демонстрація сімейних цінностей й гарних картинок з життя звичайної американської сім’ї — це те, що точно зачепить місцеву аудиторію.

    Німеччина

    Всім відомі особливості німців — педантичність й раціональність, наклали відбиток на нюанси побудови маркетингу в цій країні.

    Середньостатистичний німецький покупець:

    • не довіряє блогам та соціальним мережам, а більше прислухається до інформації з офіційних новин й галузевих журналів;
    • це ж відноситься до селебріті та публічних осіб — тільки думка сім’ї та найближчих друзів має значення;
    • дуже ретельно оберігає особисті відомості та у виняткових випадках піде на їх надання. Тому прямий email-маркетинг без згоди на отримання листа — табу. Порушення якого загрожує судом.

    Німцям не властиві емоції. Щоб продати товар, потрібно показати його функціональність та вигоду, яку отримає особисто клієнт. В рекламі ніяких барвистих описів та натяків на статусність — тільки конкретні факти, цифри й характеристики.

    Тут люблять натуральність та екологічність, віддають перевагу товарам з доведеною безпекою та повною відповідністю стандартам якості.

    Що ж стосується мови, то не дивлячись на всю обізнаність німців, бізнес тут заведено вести німецькою. До всіх інших пильно придивляються. Виняток становлять великі міжнародні компанії, зареєстровані у Франції, Швеції, Данії. А до всього пострадянського, в тому числі й бізнесу, ставлення досить насторожене. Тому не поскупіться — переклад сайту та контенту німецькою відкриє перед вами багато дверей.

    Китай

    Перші асоціації з китайським ринком — процвітання та величезний прибуток. Але не все так просто. Через велику різницю в менталітетах домогтися успіху в бізнесі можна тільки після ретельного вивчення культури цієї країни, основних свят та законів суспільства. Мабуть, міжнародний маркетинг на китайському ринку має найбільше особливостей.

    Товар, який пропонують на китайському ринку, не повинен бути особливим та ексклюзивним, головна умова — адаптація під місцеву аудиторію. Те ж стосується й  рекламних інструментів.

    У 2019 іспанська Zara, проігнорувавши китайські еталони краси, розмістила на рекламних банерах модель з веснянками та без макіяжу. За що піддалася жорсткій критиці, адже краса по-китайськи — це гладка, порцелянова шкіра без єдиного недоліку.

    В країні діє жорстка регламентація рекламної діяльності. Наприклад, в роликах на ТБ не можна: використовувати найвищий ступінь в словах, демонструвати предмети розкоші, використовувати національні символи, рекламувати тютюнові вироби, алкогольні напої та рецептурні ліки.

    Середньостатистичний китайський покупець:

    • активний користувач смартфона та соцмереж;
    • використовує безліч додатків й вважає за краще робити покупки онлайн;
    • стежить за трендами та любить новинки;
    • прислухається до рекомендацій близьких, друзів та колег;
    • з інтересом вивчає рекламу, охоче переходить по посиланнях.

    Як бачите, до виходу на іноземні ринки потрібно серйозно підготуватися — почати з вивчення особливостей міжнародного маркетингу і ретельно продумати всі інструменти просування.

    Не готові зробити це самостійно? У нас є досвід просування компаній на закордонних ринках, і ми готові поділитися ним з вами. Залишайте заявку на сайті або за контактним номером телефону.

    Читайте також по цій темі:

    Головні помилки SEO-просування сайтів англійською мовою

    Підпишіться на щомісячний дайджест про міжнародний бізнес

    Читайте також
    Соціальні мережі
    Не просто присутні, а працюємо та ділимося корисним контентом

    Якщо ви не знайшли
    те, що шукали,
    не залишайте сторінку

    Просто натисніть на кнопку нижче, і ми зв'яжемося з вами, щоб проконсультувати по всіх послугах компанії.

    0 800 33 20 41 безкоштовно з будь-яких номерів України
    svg Зв'язатися з нами