Головні помилки SEO-просування сайтів англійською мовою


Західний ринок вабить перспективами. Все більше українських компаній виходять за межі звичної географії зі своїми товарами, або ж від самого початку виготовляють продукт для іноземної аудиторії. Як, наприклад, це роблять розробники ігор або інші IT-студії.
Когось приваблює висока платоспроможність закордонної аудиторії, хтось втомився від нестабільності й недоліків законодавчої або податкової систем. А для деяких товарів просто немає місця на локальному ринку.
Але в гонитві за збільшенням обсягів продажів та високим прибутком, власники бізнесів часто недооцінюють труднощі, з якими доведеться зіткнутися на новому ринку. Одна з них — SEO-просування сайту англійською мовою.
Чому саме англійською?
Англомовний сайт — це мінімум, з якого варто починати завоювання міжнародних майданчиків. І справа навіть не в тому, що США — один з найперспективніших та найбільших ринків, а в кількості носіїв англійської. Її вважають рідною понад 350 млн осіб, а говорять — 1,2 млрд жителів планети. До того ж англійська визнана офіційною мовою в 67 країнах світу.
Несподівані «сюрпризи» при розкручуванні англомовного сайту
Якщо за кордоном стільки можливостей, чому ж лише деякі виробники та постачальники товарів або послуг ризикують масштабуватися? Тому що не все так легко й гладко, як здається з першого погляду.
Наведу кілька ризиків, з якими доведеться зіткнутися.
- Жорстка конкуренція
На західному ринку важко знайти нішу з мінімальною конкуренцією. Надто вже привабливі перспективи розвитку й величезна аудиторія, за яку змагаються іноземні компанії. За даними аналітиків, тільки в США обсяг онлайн-ринку у 2020 році досяг позначки $ 430 млрд. А світовий ринок оцінюється в $ 4.1 трлн.
- Збільшений, в порівнянні з локальним ринком, бюджет на SEO
По-перше, сайт потрібно локалізувати та наповнити контентом англійською. Бажано зробити це не за допомогою випадкового фрилансера з біржі або однокласника за шоколадку. Виняток — тільки якщо він досвідчений оптимізатор або англійський копірайтер. Підготовкою та оптимізацією англомовного сайту повинна займатися перекладацька компанія або студія локалізації.
- Просування сайту може зайняти більше часу, ніж ви розраховували
З досвіду просування наших клієнтів можу стверджувати, що навіть при достатньому бюджеті та наявності досвідчених оптимізаторів не варто чекати швидкого результату. Принаймні, цей процес займає трохи більше часу, ніж в Україні. Рівень конкуренції та специфіка SEO в США і Європі накладають відбиток на терміни отримання перших позитивних зрушень в просуванні сайту.
А бонуси будуть?
Але всі ці недоліки не зрівняються з вигодами, які отримує компанія, що ризикнула масштабуватися на закордонному ринку.
- Висока купівельна спроможність іноземної аудиторії
Середній заробіток в США на початок 2021 року становить $ 3620 в місяць до сплати податків, натомість в Україні — $ 470. Тому у разі успішного просування прибуток перевищить всі витрати. Адже виробничі витрати будуть українськими, а ціна товарів та послуг — закордонною. |
- Великі перспективи розвитку ринку
Яку б нішу для реалізації товарів або послуг ви не обрали, все одно її розмір буде в рази більше української. Вище я приводила кількісні показники англомовної аудиторії — як бачите, це дуже перспективний сегмент.
Це ж стосується й збільшення трафіку — ринок стає дедалі більшим, значить будуть покращуватися й показники ефективності сайту. А разом з ними — зростати обсяги продажів та прибуток.
Які помилки найчастіше роблять в SEO-просуванні сайту англійською
- Оптимізація без попереднього аналізу
Багато хто ігнорує цей етап в надії заощадити час. Але як показує практика, все одно до нього повертається, адже без знання особливостей роботи місцевих пошукових систем неможливо розраховувати на гарний результат у просуванні.
Що потрібно вивчити? Топ пошукової видачі в обраній ніші: сайти-конкуренти, обсяг і формат контенту, ключові запити, зворотні посилання.
- Використання високочастотних запитів при складанні семантичного ядра
Ця стратегія приречена — західний ринок висококонкурентний, і новачкові не варто розраховувати вийти в топ, використовуючи популярні ключі. Кращий варіант — «тихіше їдеш, далі будеш». Поки вебсайт не завоює певну позицію, низькочастотні та середньочастотні запити забезпечать достатній трафік для просування сайту.
- Простий переклад ключових слів
Вже скільки ми про це говоримо та пишемо, а все одно зустрічаємо скарги на те, що ключі, що ефективно працюють в місцевих пошукових системах, дають нульовий результат на іноземному ринку.
Запам’ятайте! Не можна просто взяти й перекласти ключі. Їх потрібно адаптувати та доопрацювати. Ключові запити з однієї темі можуть відрізнятися в різних країнах, навіть в рамках однієї мовної групи. Це викликано культурними особливостями аудиторії, сформованою купівельною поведінкою. Для підбору ефективних ключів проводиться аналіз — дивіться п.1 |
- Неоптимізований або неякісний контент на сайті
Навіть бездоганні англійські тексти не приведуть відвідувачів на сайт, якщо вони не оптимізовані. А вже якщо доручили написання непрофесійному копірайтеру, недосвідченому перекладачу або самостійно переклали контент за допомогою Google — забудьте про індексацію в пошукових системах, трафік та конверсію.
Підготовкою SEO-текстів, як і в цілому процесом просування сайтів англійською мовою, повинні займатися бюро перекладів, адже у них для цього є досвід та ресурси.
- Нерегулярне SEO-просування
Величезна помилка — зупинитися після отримання перших позитивних результатів в просуванні. Навіть якісна оптимізація не забезпечує хороші показники на тривалий час, адже пошукові системи постійно оновлюють алгоритми та правила ранжирування. Тому SEO-просування сайту має бути регулярним. Якщо ви, звичайно, зацікавлені в розширенні аудиторії та отриманні прибутку.
РЕЗЮМЕ
- Не варто чекати швидкого результату від SEO на іноземному ринку;
- Витрати на просування з лишком перекриються завдяки обсягу ринку та високій купівельній спроможності аудиторії;
- SEO-просуванням повинні займатися тільки професійні підрядники з досвідом.
Читайте також Як налаштувати багатомовність сайту для SEO
Читайте також
Якщо ви не знайшли
те, що шукали,
не залишайте сторінку
Просто натисніть на кнопку нижче, і ми зв'яжемося з вами, щоб проконсультувати по всіх послугах компанії.