svg
svg Розрахуйте вартість
close

Форма швидкого зв’язку

Залишилися питання? Ми готові на них відповісти

    0 800 33 20 41 безкоштовно з будь-яких номерів України
    svg Замовити в 1 клік

    Без запрошення в Clubhouse від вірного друга — велика туга

    Julia Ventskovska
    Опубліковано
    CEO MK:TRANSLATIONS 16.02.2021
    Без запрошення в Clubhouse від вірного друга — велика туга

    Поспілкуватися з Ілоном Маском, обговорити IT-новини з Марком Цукербергом, дізнатися, як поживає Опра Вінфрі — з появою соціальної мережі Clubhouse це стало можливим. Щоправда, тільки якщо у вас смартфон з iOS та є інвайт від зареєстрованого користувача.

    У статті розповімо, що таке інвайт та як його отримати. А також спробуємо розібратися, завдяки чому Clubhouse зараз на піку популярності.

     

    Що таке соціальна мережа Clubhouse та як вона працює

    Голосова мережа Клабхаус з’явилася у квітні 2020 року. Її створили друзі — випускники Стенфорда Пол Девісон та Роган Сет. Девісон давно експериментував з розробкою соцмереж, але не дуже вдало. Аж доки йому не спало на думку зробити ставку на живе спілкування.

    Що таке соціальна мережа Clubhouse та як вона працює

     

    Clubhouse складається з «кімнат» та «клубів». Спілкуватися тут можна тільки голосом в режимі реального часу. За правилами соцмережі запис розмов заборонений, але це не зупиняє користувачів — в інтернеті гуляє чимало аудіо контенту з обговореннями на різні теми.

     

    Ілон Маск

    Фото з Вікіпедії

    Офіційне виключення зробили лише для Ілона Маска — запис його виступу виклали на YouTube всупереч правилам Clubhouse. Але цей крок виправданий — ажіотаж навколо події спровокував сам Ілон, анонсувавши її у своєму Твіттері. З’явилося кілька мільйонів охочих його послухати, в той час, як місткість «кімнати» лише 5 тисяч.

    В ході спілкування Маск розповів про мрію підкорити Марс, виховання сучасних дітей та висловив думку щодо протистояння Reddit та Волл-стріт.

     

    Як потрапити у Clubhouse

    Для цього треба мати смартфон з iOS. Це головне. Але власники мережі вже анонсували, що працюють над додатком й для Android.

    Друга умова, без якої реєстрація в мережі Clubhouse неможлива — інвайт, тобто запрошення від зареєстрованого користувача. Ідеально, якщо у вас є знайомі в США — більша частина аудиторії Клабхауса саме звідти. Щоправда, кількість запрошень обмежена, бо кожен користувач отримує тільки 2 інвайти в певний відрізок часу. Цим успішно користуються деякі підприємливі користувачі, що продають їх за кілька сотень доларів.

    Як потрапити у Clubhouse

    Інший метод — завантажити додаток, зареєструватися в мережі та чекати, доки вам відкриють доступ. Але невідомо, скільки часу на це може знадобитися, адже Clubhouse додає користувачів без будь-яких часових обмежень та анонсів.

     

    Секретний спосіб отримати запрошення в Клабхаус

     

    Ще один варіант, про який не всі знають — особисте запрошення від зареєстрованого приятеля, якщо ваші контакти записані в його смартфоні. Після того, як ви зареєструєтесь в Клабхаус, знайомий отримає повідомлення та зможе вас «впустити» особисто.

     

    У чому ж полягає феномен популярності соціальної мережі Clubhouse

    • По-перше, люди втомилися від статичних картинок та не завжди мають час на перегляд відео. А голосовий формат спілкування й отримання інформації зручний навіть для тих, хто завжди поспішає.
    • По-друге, в Клабхаусі через обмежену кількість учасників та суворий «фейс-контроль» зібралося досить цікаве товариство — впливові люди, лідери думок, зірки, бізнесмени, маркетологи.
    • Завдяки поділу на «клуби», кожен отримує тільки цікаву та корисну інформацію. Та не витрачає часу на гортання стрічки — як, наприклад, в Інстаграмі.
    • Той, хто соромиться говорити, може залишатись в ролі слухача та отримувати корисну інформацію на кшталт подкастів, тільки в режимі реального часу.

     

    Але головна фішка Clubhouse — це реальний шанс познайомитися зі знаменитістю. Адже до вашої «кімнати» теоретично може завітати хто завгодно. Навіть Марк Цукерберг або Періс Хілтон.

     

    Якщо ж раптом замислюєтесь щодо масштабування свого бізнесу, вам буде цікава наша стаття Міжнародний контент-маркетинг: як вийти на ринок США

    Читайте також

    Соціальні мережі
    Не просто присутні, а працюємо та ділимося корисним контентом

    Якщо ви не знайшли
    те, що шукали,
    не залишайте сторінку

    Просто натисніть на кнопку нижче, і ми зв'яжемося з вами, щоб проконсультувати по всіх послугах компанії.

    0 800 33 20 41 безкоштовно з будь-яких номерів України
    svg Зв'язатися з нами